Понеділок, 29.04.2024, 06:14
Вітаю Вас Гость | RSS

Мархалівський НВК

!--
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 81
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2017 » Жовтень » 21 » МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
17:37
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців

  Нині ефективність дошкільної освіти пов’язана з організацією освітнього процесу на засадах партнерства. Це спонукає оновити зміст і форми співпраці педагогів закладів дошкільної освіти з батьками вихованців.

Робота з батьками завжди була традиційною складовою дошкільної освіти, адже заклад дошкільної освіти є першим соціальним середовищем, з якого дитина потрапляє до сім’ї. Дорослі учасники освітнього процесу мають усвідомити значущість партнерської взаємодії між закладом освіти і родиною, оскільки така співпраця покликана створити сприятливі умови для виховання здорової, соціально адаптаваної, всебічно розвиненої дитини.

З метою пошуку шляхів, спрямованих на формування взаєморозуміння та довіри, побудови партнерської взаємодії між закладом дошкільної освіти і родиною, Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців

(Переглянути ТУТ)   Лист Міністерства освіти і науки України від 11.10.2017 № 1/9-546 “Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців”

Переглядів: 373 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні посилання
 Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МО Головне управління освіти і науки Київської облдержадміністрації КОІПОПК УЦОЯО КРЦОЯО  pedpresa.com

Мархалівська ЗОШ © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz