10 грудня у школі був проведений єдиний урок "Права людини" з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини. Урок – подорож провела вчитель правознавства Глов’як Л.В. для учнів початкової школи, цей урок був спрямований на підвищення рівня правової культури, поширення знань про права і свободи людини і громадянина та набуття навичок в їх застосуванні.
Заходи 2014 | Переглядів:582 | Завантажень:0 | Додав:school | Дата:12.12.2014
Школа завжди привертала увагу дітей до питань збереження миру задля забезпечення прогресу людства. Саме тому, 8 грудня 2014 року учнями Мархалівської ЗОШ було проведено Урок мужності «…І мужність нас не покине».
Заходи 2014 | Переглядів:532 | Завантажень:0 | Додав:school | Дата:12.12.2014
6 листопада в Мархалівській школі до Дня визволення Києва від фашистських загарбників був представлений фільм створений учнями та вчителями школи "Мархалівка в роки Великої вітчизняної війни"
Заходи 2014 | Переглядів:523 | Завантажень:0 | Додав:school | Дата:23.11.2014
В рамках благодійної акції «Діти Київщини - воїнам АТО» в Мархалівській ЗОШ І – ІІІ ступенів 19 вересня проведено ярмарок, в якому взяли участь не тільки шкільна громада, а й жителі села.
4 жовтня представники ради учнівського самоврядування Мархалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів разом з учителями Петрусенко В. В. та Глов’як Л.В. відвідали воїнів АТО, які перебувають на лікуванні в Головному Військовому Клінічному шпиталі.
Методичні рекомендації щодо профілактики отруєння грибами
Збір грибів у наших лісах починається ранньою весною і закінчується пізньої осені, плодоносять гриби хвилями в залежності від погодних умов. Цікаво і дуже корисно збирати гриби, довгі прогулянки лісом, позитивні емоції - це насамперед відмінний відпочинок. Але найголовніше правило: перш ніж іти в ліс за грибами, необхідно ретельно вивчити ознаки різних видів грибів, щоб зуміти відрізнити справжні їстівні лісові гриби від отруйних. Лісові гриби дуже корисні для людини, в них містяться білки, жири, цукри і багато вітамінів. За твердженням медиків, вони покращують обмін речовин і зміцнюють нервову систему. Грибами також харчуються багато тварин, що живуть у лісах.
Доверие — это возможность честно и прямо обсуждать любые, даже самые сложные, темы друг с другом. Сохранить взаимное доверие в семье — одна из самых важных задач родителей.
2. Секреты переходного возраста.
Для нас наш ребёнок всё ещё такой, каким он был вчера, а он уже не тот, каким мы его себе представляем. В нём свой огромный мир, незнакомый нам. И происходит разрыв между нашим представлением о ребёнке и им самим; между нашим отношением к нему как к родному человечку, которого нужно учить и направлять, и тем отношением, в котором он нуждается, — равноправном сотрудничестве и уважении к его личности.
Поряд із позитивним значенням засобів масової інформації для розвитку молодої людини, їхній вплив на суспільну свідомість, зокрема юнаків і дівчат, стає дедалі небезпечним. Інформація сучасних засобів медіа, що перевантажена ідеями, руслами боротьби, конкуренції, насильства, конструює психіку молоді, навіює моделі агресивної поведінки та відчуття небезпечного життя. Значна частина батьків занепокоєна сильним потягом їхніх дітей до телебачення, відеофільмів та ігор, що відволікають їх від навчальних занять, різноманітних видів діяльності, корисних для особистісного розвитку молоді, вияву їхніх здібностей. Небезпека з боку засобів масової інформації полягає ще в тому сенсі, що вони "перехоплюють" у батьків виховний вплив на дітей, послаблюють результативність їхніх педагогічних дій, оскільки стають вагомим джерелом значущої та привабливої для молоді інформації. Унаслідок цієї конкуренції деякі батьки послаблюють свій контроль над поведінкою дітей, застосовують авторитарні дії, методи примусового впливу, що вимагають від них беззаперечного підкорення. Така стереотипна, одноосібна поведінка батьків без урахування дій, потреб, бажань дітей спонукає їх до більшого відчуження, вияву незадоволення, агресій, гніву тощо, а також посилює їхній потяг до теле- й відеофільмів, ком'ютерних ігор тощо.
Сім'я - це найвагоміший осередок, чинник виховання молоді, формування у них соціальних рис, моральних цінностей. Від сімейного виховання залежить, яким вартостям учні надають перевагу, які їхні