П`ятниця, 03.05.2024, 02:06
Вітаю Вас Гость | RSS

Мархалівський НВК

!--
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 81
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Березень » 24 » І ТВОРЧІСТЬ, І ПРАЦЯ, І УСПІХ…
19:25
І ТВОРЧІСТЬ, І ПРАЦЯ, І УСПІХ…

          У сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології.

З метою активізації педагогічної діяльності кожного члена педагогічного колективу; популяризації педагогічних знахідок вчителів, що атестуються; вдосконалення вміння застосовувати свій творчий потенціал для формування креативного середовища під час навчального процесу; оволодіння методами та прийомами креативного навчання; знаходження свіжих ідей, оригінальних рішень, що стануть «своєрідним двигуном» в подальшій щоденній праці, самоосвітній та інноваційній діяльності як досвідчених вчителів школи, так і молодих спеціалістів, 23 березня 2018 року в рамках Тижня педагогічної майстерності відбулося підсумкове засідання на якому вчителі закладу освіти звітували про свої напрацювання.

       Учитель технологій та образотворчого мистецтва Захарченко Т.І. презентувала свої напрацювання з теми: «Метод проектів як засіб підвищення рівня навчальних досягнень учнів на уроках технологій та образотворчого мистецтва». Вона розповіла про впровадження методу проектів на уроках технологій та образотворчого мистецтва, представила особисті та учнівські розробки творчих проектів, уроків, позакласних заходів, конкурсів, а також поділилася досвідом роботи з підготовки учнівського проекту, який посів перше місце на районній виставці «Наша творчість - Васильківщині рідній!», який відбувся 20 січня 2018 року в Калинівському філіалі Васильківського районного ЦДЮТ. Після детальної презентації своєї педагогічної майстерності, Тетяна Іванівна зазначила: «Зрозуміло, що робота, яку має проводити вчитель, відповідно до оновленого змісту трудового навчання, є незвичною і складною. Адже процес творчості завжди залишався складним і непередбачуваним явищем людської діяльності. Проте я глибоко переконана, що навчати учнів творчій праці може лише творчо працюючий учитель, який не боїться відхилитися від завчених на пам'ять шаблонів виконавчої діяльності. Вчитель повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним в інших галузях науки, бачити точки їх зіткнення, добре знати своїх учнів, їхні можливості, інтереси, бажання».

 

       

 

 

 

 

 

 

 

               

               До слова запросили Шульженко М.М., учителя хімії і біології, аби вона поділилась досвідом роботи з теми: «Упровадження проектної технології навчання на уроках природничих дисциплін». Учитель показала своє бачення створення умов для формування успішної, конкурентоспроможної, соціально адаптованої особистості, здатної застосовувати знання, ефективно діяти в реальних життєвих ситуаціях, вирішувати практичні проблеми, передбачати наслідки своїх рішень та нести за них відповідальність, а також обґрунтувала ефективність використання проектної технології на уроках природничих дисциплін. Педагоги мали можливість переглянути творчі проекти: «Друге життя паперу» та STEM-ART проект «Кухонна сіль». Вона довела, що залучення учнів до проектної діяльності спрямоване в першу чергу на досягнення конкретних цілей, а саме: розвиток аналітичного, критичного, творчого та проектного мислення; стимулює мотивацію до оволодіння знаннями; включає учнів у режим самостійної роботи; вчить учнів опрацьовувати різні джерела інформації; формує вміння використовувати знання для вирішення пізнавально-практичних завдань; розвиває життєві компетенції, формує дослідницькі уміння.

              А потім розмова пішла про Нову українську школу. Глов’як Л.В. детально розтлумачила про «Наскрізні змістові лінії як засіб інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей навчальних предметів». Вона зазначила, що наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, усього педагогічного колективу на досягненні важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності. У навчальних програмах з усіх предметів виокремлено такі наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».Наскрізні змістові лінії відбивають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються в процесі навчання і виховання учнів. Вони спільні для всіх навчальних предметів, є засобом інтеграції навчального змісту, корелюються з ключовими компетентностями, опанування яких забезпечує формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях. Реалізація наскрізних змістових ліній полягає у відповідному трактуванні навчального змісту тем і передбачає будь-якого розширення і поглиблення. Виступ Людмили Василівни гармонійно доповнили презентація «НУШ. Наскрізні змістові лінії» та відеоролик з виступом Л.М.Гриневич «Україна на шляху до децентралізації освіти». 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Підсумовуючи роботу педагогічного колективу Мархалівського НВК директор НВК Шевченко Л.М. зробила висновок про високий рівень проведеного методичного заходу, належну підготовку педагогів. «З упевненістю можна стверджувати, що більшість педагогів на високому рівні володіє сучасними освітніми методиками і технологіями, активно використовує і поширює їх у професійному середовищі. Необхідно й надалі націлювати всіх учасників навчально-виховного процесу на підвищення рівня самоосвіти, збагачення перспективного педагогічного досвіду з урахуванням креативних здібностей педагогів та їхніх вихованців. Тож побажаємо педагогічним працівникам подальшої наснаги, творчості, удосконалення професіоналізму та майстерності у їх професійній діяльності» - додала у підсумку Людмила Михайлівна.

Матеріали досвіду роботи вчителів Захарченко Т.І., учителя технологій та образотворчого мистецтва та Шульженко М.М., учителя хімії і біології, стали основою для подання на районну щорічну виставку «Освіта Васильківщини – 2018».

Найщиріші вітання нашим професійним педагогам, талановитим учням, найкращих побажань здоров' я та творчих злетів.

  

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 381 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні посилання
 Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МО Головне управління освіти і науки Київської облдержадміністрації КОІПОПК УЦОЯО КРЦОЯО  pedpresa.com

Мархалівська ЗОШ © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz