Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.
Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя, тому з метою протидії булінгу у Мархалівському НВК проводяться виховні бесіди.
«ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ» - година спілкування у 5
... Читати далі »
Аби впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров'я за допомогою кольорів, використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам'яті, уважності, креативності і просто провести цікаво, весело, пізнавально час, у закладі освіти розпочався «Кольоровий тиждень початкових класів».
Кожен день цього тижня присвячений певному кольору та має свій девіз. Відповідно до дня тижня та його кольору учні одягають одяг чи елемент одягу відповідного кольору та планують заходи.
Різнобарвними пазлами склався у нашій шкільній родині перший день тижня – ВЕСЕЛКОВИЙ.
Протягом дня
... Читати далі »
Юні орнітологи закладу освіти протягом осінніх місяців спостерігали за життям птахів восени. Мають певні напрацювання і готові поділитися з вами…
Восени відбуваються зміни в природі, тому відбуваються зміни і в житті птахів. З настанням осені змінюється життя птахів. Зникають комахи, в’януть трав’янисті рослини. Все менше й менше корму залишається для птахів. Тому наприкінці літа й восени багато птахів відлітає в теплі краї, де для них достатньо їжі.
Протягом вересня-жовтня учні знайомилися з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті, відслідковували зв'язок змін у житті птахів зі змінами в природі. Учні дізналися про життя перелітних та осілих
... Читати далі »
Голодомор… Скільки страждань у цьому слові. Живучи сучасним життям, нам інколи важко повною мірою осягнути глибину трагедії, яку пережили наші співвітчизники у минулому столітті.Голодомор став ціною, яку заплатив український народ за прагнення до свободи.Це була реакція комуністичного режиму на відродженн
... Читати далі »
Вітаємо Вас! Вітайте один одного! Вітайте знайомих і незнайомих Вам людей! Ваше вітання народжує тільки приємні зустрічі, доброзичливе спілкування, добрі спогади, гарні наслідки, знімає напруженість, відкриває у вашому житті не тільки вас, а й тих, кому адресовано ваше вітання!
Дотик рук - найдавніший жест, який повідомляє дуже багато про що, без єдиного слова. Світ навколо стане яскравішим, якщо ми будемо дарувати один одному радісні емоції та гарний настрій не тільки щороку 21 листопада, а й кожного дня.
У другокласників сьогодні незвичайний день! Сьогодні – Всесвітній день привітань, день позитивного настрою і радісних емоцій! Отож і провели вони його по-особливому. Працювали старан
... Читати далі »
21 листопада відзначаємо День Гідності та Свободи, який встановлений на згадку про початок двох революцій, що демонстрували світові політичну волю українського суспільства – гідне життя в цивілізованій незалежній державі з чесними правилами.
Символічно, що наш загальнонаціональний День Гідності і Свободи співпадає з великим християнським святом – Собором Архистратига Михаїла та безплотних Сил Небесних. Будучи захисником Божої слави, Архістратиг Михаїл повстав проти зла і переміг його.
Саме тому вчитель історії Мархалівського НВК Чумак Олена Іванівна провела тематичний урок серед учнів 7-9 класів, присвячений Дню Гідності та Свободи.
Вчитель ознайомила учнів з історі
... Читати далі »
Щороку 20 листопада відзначають Всесвітній день дитини - свято, спрямоване на підтримку захисту прав дітей та розвиток дружнього до дітей середовища. Прекрасне свято радості та одвічної надії. Адже саме в дітях ми хочемо бачити здійснення своїх мрій і сподівань.
Саме цього дня у 1959-му Генеральна Асамблея ООН ухвалила Декларацію прав дитини, а згодом — Конвенцію про права дитини. Про права дитини говорили на годині спілкування 20 листопада учні 1 та 4 класів з вчителем правознавства Глов’як Л.В., ділились своїми історіями, показували і аналізували ситуації, допомагали героям із мультфільмів, поряд із правами вихованці називали також і свої обов’язки.
Дорослі повин
... Читати далі »